Om mig

Hej! Jeg hedder Katrine. Jeg går i 7. klasse og er 13 år. Jeg fylder 14 den 25/5. En gang om ugen går jeg til dans og klaver. Den her blog kommer til at handle om mode og tøj, One Direction og Musik, kendte, og mest af alt hvad der sker i mit liv!

søndag den 27. maj 2012

Horsens - Århus

Her i Kristihimmelfartsferien var jeg med min mor og min søster i Århus. den førstedag var vi i Horsens statsfængsel. og om natten sov vi i Horsens på et fint hotel. Det er der billederne er fra. den anden dag var vi i Tivoli Friheden som ligger midt i Århus. Det var smadder hyggeligt. Den sidste dag shoppede vi  i århus og jeg fik købt lidt tøj. 
-jeg har desværre ikke så mange billeder.






En flot lampe på vores værelse.




En lidt sjov telefonboks på gågaden.



Rådhuspladsen.



Nogle fine flag.




Min mor og min søster.




Kan du se uglen?


Mig og min søster på hotellet.


Min mor og min søster.


Morgenmad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar